Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza reakční doby dětí
Bucsuházy, Kateřina ; Semela, Marek (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá reakční dobou dětí. V teoretické části jsou popsány děti, jako zranitelní účastníci silničního provozu, a jsou diskutovány metody využívané pro měření reakční doby. Praktická část představuje realizované experimenty týkající se reakční doby dětí a vyhodnocení výsledků těchto měření.
Bezpečnostní charakteristiky řidičů seniorů z pohledu bezpečnosti silničního provozu
Lukesová, Dominika ; Drahotský, Ivo (oponent) ; Schmeidler, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyhodnocení stávajících postupů a zpřesnění posuzování vlivu stáří na dopad na dopravní nehody. V teoretické části jsou popsány řidiči senioři, nehodovost seniorů a snížená výkonnost řízení ovlivněná věkem. Praktická část představuje kazuistiku nehod seniorů, měření reakční doby a vyhodnocení výsledků těchto měření. Dále jsou vypracovány návrhy jistých opatření pro seniory, které by mohly snížit riziko vzniku nehod.
Dopravní chovaní cyklistů jako účastníků dopravního provozu
BROMOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na dopravní chování cyklistů jako účastníků silničního provozu. V první části práce je teoretický rámec, který má pomoci čtenáři pochopit tuto problematiku. Druhou část je již o dopravním chování cyklistů v praktickém životě. Nejprve je hledán vliv cyklistů na vznik dopravních nehod. Dále je cyklistické chování studováno v číslech po dobu 10 let. V závěru práce je představen návrh na zlepšení dopravní situace na českých silnicích.
Bezpečnostní charakteristiky řidičů seniorů z pohledu bezpečnosti silničního provozu
Lukesová, Dominika ; Drahotský, Ivo (oponent) ; Schmeidler, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyhodnocení stávajících postupů a zpřesnění posuzování vlivu stáří na dopad na dopravní nehody. V teoretické části jsou popsány řidiči senioři, nehodovost seniorů a snížená výkonnost řízení ovlivněná věkem. Praktická část představuje kazuistiku nehod seniorů, měření reakční doby a vyhodnocení výsledků těchto měření. Dále jsou vypracovány návrhy jistých opatření pro seniory, které by mohly snížit riziko vzniku nehod.
Analýza reakční doby dětí
Bucsuházy, Kateřina ; Semela, Marek (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá reakční dobou dětí. V teoretické části jsou popsány děti, jako zranitelní účastníci silničního provozu, a jsou diskutovány metody využívané pro měření reakční doby. Praktická část představuje realizované experimenty týkající se reakční doby dětí a vyhodnocení výsledků těchto měření.
Zvyšování bezpečnosti v dopravě s ohledem na oceňování lidského života
Slánský, Josef ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Čech, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje problematiku přijatelnosti konkrétního dopravního projektu. Snaží se zachytit výdaje, které vznikají dopravní nehodou. Na tomto základě se snaží vyjádřit veškeré výdaje při úmrtí člověka a dát je do vztahu s dopravním projektem. V souvislosti s tím se v práci rozebírá, jak daným nehodám zabránit v rámci podpory bezpečnosti provozu. Celá práce je rozdělena na čtyři části. První část práce popisuje nehodovost na českých silnicích, druhá část se zabývá konkrétní metodikou vyjádření nákladů při úmrtí člověka důsledkem dopravní nehody. Třetí část přibližuje konkrétní dopravní projekt a závěrečná část zhodnocuje, zda výdaje na realizaci konkrétního projektu převyšují výdaje způsobené dopravní nehodou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.